Vrácení/výměna zboží a reklamace

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete ho vyměnit za jiný produkt? Nesedla Vám velikost nebo se něco pokazilo? Je to jednoduché.
Jako první detailně vyplňte následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou po celou dobu. Budete mile překvapeni, jak u nás zboží snadno a rychle vyměníte či vrátíte. Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží bez známek užívání. Zasílané zboží řádně zabalte a předejte jej Vámi zvolenému dopravci. Jakmile k nám zboží dorazí zpět, zkontrolujeme jej a budeme Vás informovat o dalším postupu.

 

Důležité informace, prosíme Vás o přečtení:


1. Řešíte reklamaci? Zatím nám prosím zboží NEPOSÍLEJTE, ozveme se vám.
2. Chcete zboží vyměnit nebo vrátit? 
   A. můžete využít zvýhodněné ceny při odnosu na pobočku Zásilkovny (cena zpětné dopravy 59 Kč Vám bude odečtena v dobropise)
   B. můžete zvolit přednastavené dopravce Retina
   C. zboží můžete zaslat na adresu našeho skladu uvedenou níže
   D. zboží můžete také vrátit osobně na adrese našeho skladu v této provozní době: Po - Pá od 9 hod. do 16 hod.

Zboží obvykle dorazí do 7 dní a vrácení finančních prostředků na váš účet proběhne nejpozději do 14 dní (obvykle dříve). V případě, že by doba čekání přesáhla tuto dobu, prosím, informujte nás a společně to vyřešíme. Pokud byla u Vaší objednávky doprava zdarma a po vrácení části zboží poklesne celková hodnota objednávky pod limit 2 300 Kč, budou náklady na dopravu započteny při vystavení dobropisu za vrácené zboží.Věříme, že tento krok je vzhledem k souvisejícím nákladům pochopitelný a my tak budeme mít možnost toto zvýhodnění i nadále udržet, děkujeme!

 

Adresa skladu:


FulfillmentCZ
BERGAM
Do Čertous 2634/7
193 00 Praha 20
(hala H1 vlevo - rampa č.6)

telefon: 776 640 288

e-mail: reklamace@bergam.cz