Vrácení zboží

Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 1829 občanského zákoníku jako spotřebitel právo od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu odstoupit. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, je povinen předat nebo zaslat zpět zboží ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V ideálním případě nám prosím posílejte zboží v původním obalu.

Zboží nesmí být použité nebo poškozené.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.


O průběhu vrácení zboží vás budeme informovat e-mailem.


 

Vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. 

Přiložte formulář pro vrácení zboží. V něm prosím vyberte, za se jedná o vrácení zboží v zákonné lhůtě nebo o reklamaci zakoupeného zboží a vyplňte číslo bankovního účtu, na který budete chtít vrátit vaše peníze. Na tento bankovní účet vám přijdou peníze za vrácené zboží, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Vyplněný formulář prosím také zašlete na adresu: reklamace@bergam.cz

Poštovné za vrácení balíku v tomto případě hradí zákazník, nikoliv prodejce, a to i v případě, že zákazník získal od prodejce doručení balíku na svou adresu zdarma. 

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.


 

Původní balení zboží

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít Bergam (BERGAM SHOP, s.r.o.) s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.


 

Adresa pro zasílání zboží:

“VRATKA”

Image Office s.r.o.

BERGAM

Mlýnská 4916/72a

586 01 Jihlava

telefon: 728 259 266

 

Doporučujeme nevyužívat služby České pošty - v opakovaných případech se balíčky vrací odesílateli. Zboží v žádném případě neposílejte na dobírku. 


 

Vyplňovací formulář:

Vrácení/reklamace

 

x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení